
Od 10 lat pracuje w Instytucie Biologii Doświadczalnej Polskiej Akademii Nauk w Pracowni Neurobiologii Procesów Językowych, obecnie na stanowisku adiunkta.Specjalizuje się w badaniu poznawczego i mózgowego podłoża procesów językowych. Wykorzystując funkcjonalny rezonans magnetyczny bada podłoże mózgowe typowego rozwoju umiejętności czytania jak i dysleksji i dysortografii. Współpracuje z ośrodkami naukowymi w USA, Francji i Austrii. Prowadzi granty badawcze finansowane przez Narodowe Centrum Nauki. Jest laureatką Stypendium MInistra Nauki dla Wybitnych Młodych Naukowców oraz programów wymiany międzynarodowej: Fundacji Kościuszkowskiej i Programu im. Bekkera.

Pracuje w Pracowni Neurobiologii Procesów Językowych od 2022 roku, gdzie zdobywa doświadczenie przy badaniach z użyciem EEG oraz fMRI z udziałem dzieci. Jest studentką psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej, interesuje się neuropsychologią dzieci oraz ich rozwojem. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała będąc badaczką w grantach badawczych w Pracowni oraz jako trenerka umiejętności społecznych dla dzieci.

Anastasiia Isaienko jest studentką psychologii i kognitywistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Jej zainteresowania badawcze koncentrują się wokół zagadnień dwujęzyczności i multilingwizmu, w szczególności dwujęzyczności zamierzonej u dzieci. W Pracowni Neurobiologii Procesów Językowych pracuje jako asystentka badawcza.

Igor Zaprzałek od 2024 roku jest związany z Pracownią Neurobiologii Procesów Językowych. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywał w projektach realizowanych w Instytucie Biologii Doświadczalnej PAN oraz w Instytucie Psychologii PAN. Studiuje psychologię na UKSW w Warszawie, jego zainteresowania naukowe obejmują neuronalne podłoża przetwarzania języka, nabywanie języka oraz neuronaukę poznawczą. Posiada doświadczenie w pracy z metodami neuroobrazowania, takimi jak TMS, fMRI i EEG.

Anna Radkiewicz studiuje psychologię na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Uczestniczyła w programie Akademia Praw Dziecka, organizowanym przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, w ramach którego zdobyła wiedzę na temat krajowych i międzynarodowych standardów ochrony praw dziecka oraz strategii przeciwdziałania krzywdzeniu najmłodszych. Jej zainteresowania koncentrują się wokół psychologii klinicznej. Realizowała projekt społeczny poświęcony edukacji młodzieży na temat białaczki, pełni funkcję redaktorki tygodnika Kwestia Podejścia oraz angażuje się w działalność koła naukowego specjalizującego się w tematyce neuropsychologii.

Zuzanna Kita jest studentką psychologii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Aktualnie pracuje w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w Poradni dla Rodziców. Doświadczenie zdobywała w Stowarzyszeniu Na Rzecz Pomocy Dzieciom i Dorosłym z Niepełnosprawnością Intelektualną „Delta” oraz Ośrodku Wsparcia „Pomost” dla dorosłych z zaburzeniami psychicznymi. Uczestniczyła w poza uniwersyteckich kursach zakresu praw dziecka oraz psychopatologii. Interesuje się psychologią kliniczną dzieci oraz młodzieży.